`Jaaa ; )))

`Jaaa ; )))
maskka

piątek, 18 marca 2011

`Butyy

Dzisiaj odpaliłam sobie nowe butyy jutro dodam fotkę ponieważ nie umiem znaleść kabla do phona ; )
A tak poza tym u mnie ok oprócz tego , że chora jestem i w sql na szczęście też ; DD
Kocham to jak wszystko się układa i idzie po mojej myśli ; ) Pewnie tak jak każdy ; ))
Jeszcze 2 tygodnie do testu na koniec klasy szóstej ; ( ale na razie się nie stresuje ; )
Mam nadzieje , że wszystko pójdzie po mojej myśli i , że dobrze napisze test i dostane siedo tych 2 szkół (gimnazjum) gdzie mam zamiar złożyć papiery ; ) Ale to tylko nadzieje jak na razie .
Teraz słucham muzy na 4fun tv i zaraz będzie lecieć Natalia Kills Mirros . Świetna piosenka w postach poniżej możecie zobaczyć teledysk bo już go dodałam parenaśćie dni temu.
A teraz nowy piosenka Jesie J Do it like a dude :

Po prostu w jednym zdaniu zajebiste ; )))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz